VEŠKERÁ VAŠE DATA JSOU BEZPEČNĚ ULOŽENA V TREZORU

Klíč k TREZORU máš pouze ty

Trerzor pro uchování informací
Buďt opatrný na své klíče k TREZORU

O BEZPEČÍ SVÝCH DAT SE  UŽ BÁT NEMUSÍŠ

V TREZORU máš ARCHIV dopisů, ADRESÁŘ, vyúčtování i virtuální peněženku.
Tvoje data jsou  v bezpečí trezoru a dále jsou předávána k tisku, kompletaci a doručení do rukou České pošty.
Archiv dopisů

1. ARCHIV dopisů

Odeslaný nebo dokonce i rozepsaný dopis najdeš kdykoliv v ARCHIVU DOPISŮ.

U každého odeslaného dopisu jsou evidovány kompletní  Údaje o zásilce, Ostatní údaje,  Obsah zásilky, Sledování zásilky.

Obsah odeslaného dopisu není možné po odeslání editovat. Získáváš tím novou kvalitu dopisu tzv. Dokladovatelnost. Pomocí aplikace tak můžeš odesílat nejen standardní obchodní dopisy, ale i smlouvy.

Dopisy lze jednoduše štítkovat, exportovat a vytvářet knihu odeslané pošty.

2. ADRESÁŘ

Do Adresáře si můžeš uložit adresy a další kontaktní údaje tvých přátel i obchodních partnerů, kterým budeš psát. Při vytváření zásilky je pak jednoduše přidáš mezi příjemce.  Zde můžeš shlédnout video Jak na adresář.

Nový kontakt do Adresáře můžeš vložit i během tvorby zásilky. Kontakty je možné také hromadně importovat. Návod na import nalezneš zde

Adresář
Faktury

3. FAKTURACE A VYÚČTOVÁNÍ

V modulu PLATBY je vždy aktuální stav tvých objednávek, přehled fakturace, informace o stavu KREDITU a možnost uplatňovat Vouchery.

 

4. KREDIT- tvoje virtuální peněženka

KREDIT je tvoje virtuální peněženka, ze které se provádí veškeré platby v Malé poštovní kanceláři. 

Z Kreditu hradíš platbu placeného  TARIFU (PROFI) a také ceny za odesílané dopisy. V ceně každého odeslaného dopisu je započteno poštovné,  barevný tisk, papír, obálka, kompletace dopisu, cena služby a případně další požadované služby.

Abys mohli odeslat svůj první a každý další dopis, musíš mít na KREDITU dostatek prostředků nebo provést úhradu pomocí Voucherů. Návod jak uplatnit VOUCHER/poukázku nalezneš zde.

Návod jak nabít KREDIT je zde.

Vaše virtuální peněženka

CO O NÁS ŘÍKAJÍ NAŠI KLIENTI

Ze zkušeností našich klientů vyplývá, že jakmile odešlou přes MalouPoštovníKnacelář první papírové dopisy a osvojí si všechny funkcionality jako např. importy a exporty do adresářů a práci s hromadnou korespondencí, tak se již ke starému způsobu práce nevracejí. Všichni radí, pošlete svůj první dopis a sami uvidíte.

Největším přínosem MaléPoštovníKanceláře je úspora času a materiálových i osobních nákladů. Doporučuji ji všem malým i velkým firmám, které dosud odesílají poštovní zásilky klasicky (obyčejná pošta, doporučená pošta, pošta s dodejkou, do vlastních rukou, atd.) přes Českou poštu.

Ing. Lubomír Bartošvedoucí sekce EOP, Sokolovská uhelná, právní nástupce, a.s.

Službu ČP Cloud /MaláPoštovníKancelář jsme v naší firmě začali používat především za účelem urychlení práce. Přinesla nám však mnohem více, protože je její využití velmi variabilní. Obsluha systému je intuitivní, nenáročná a eliminuje veškerou manuální činnost. Jako největší výhodu vidíme možnost archivace odchozí pošty, která nám pomáhá zpřehlednit naši práci a kdykoli dohledat veškeré údaje o zásilce, včetně jejího obsahu. ČP Cloud bychom doporučili každému, kdo potřebuje jednoduše, rychle a přehledně zpracovávat vetší množství zásilek a to bez jakýchkoli komplikací.

Mgr. Anna Tomanová Vedoucí obchodního oddělení

Největším přínosem produktu ČP Cloud/MaláPoštovníKancelář je pro nás značná úspora času. Díky Malé poštovní kanceláři odesíláme tisíce dopisů, aniž bychom je museli tisknout a balit, což nám zásadním způsobem ulehčuje práci. Vítaným benefitem jsou pro nás samozřejmě i úspory finanční. Rozhraní ČP Cloud je intuitivní a přehledné, s řadou užitečných nástrojů, které jsou v ceně služby (například možnost umístění loga na obálku nebo automatická detekce duplicit v adresátech u zásilky se stejným obsahem). Vítáme i fakt, že produkt ČP Cloud reaguje na potřeby svých uživatelů a je stále vyvíjen a vylepšován. Produkt ČP Cloud bych doporučila každému, kdo rozesílá větší množství dopisů, a to zejména pro výše zmíněnou časovou i finanční úsporu.

Kateřina PekárkováSCIO

MaláPoštovníKancelář nám přinesla zjednodušení firemní komunikace prostřednictvím dopisů, zjm. Hromadné korespondence. Nemusíme dopisy připravovat (vkládat do obálek….) a nosit je osobně na poštu. Při měsíčním odesílání cca. 500 dopisů. Co jste od produktu očekávali a jak se splnily Vaše představy? Očekávali jsme právě toto zjednodušení a toho se nám také, prostřednictvím služby, opravdu dostalo. Komu a proč byste poštovní řešení ČP Cloud doporučili? Doporučil bych je každé společnosti, která si chce práci s dopisy ulehčit.

Ing. Robert Sobolředitel, Agentura NKL s.r.o Pronájem prostor v paláci Žofín pro pořádání společenských událostí – koncerty, konference, galavečeře, plesy, apod.